MADAMME şi SINGURĂ 2 sunt două lucrări superbe. Prima mă încântă şi mă duce cu gândul la zicerea maestrului că frumuseţea va salva lumea, iar a doua... A doua lucrare îmi transmite tensiunea sufletească a personajului, tristeţea, jalea, înstrăinarea de lume şi închistarea în propria  stare. Nu sunt un om atins de aripa fericirii, această rara avis a existenţei noastre, în special a femeii, dar, aflându-mă faţă în faţă cu surata mea din tablou, mă simt, totuşi, fericită, stare din care nu-i pot transmite şi ei. Tablourile denotă mult talent. Cred că nu exagerez dacă spun că ele sunt demne de penelul unui maestru. Te rog, nu uita să-i mulţumeşti lui Dumnezeu pentru acest divin dar. La naştere, te-a binecuvântat şi şi-a coborât mâna pe creştetul tău. SUCCES!
                                                                          Zina Cenusa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu